>
Klantenservice


Klantenservice Tshirtpro

Heb je een vraag over je bestelling of een van onze producten?
Neem dan contact met ons op, we helpen je graag!

Contact opnemen met Tshirtpro

Bel naar 076 888 6445

Stuur een E-mail

Whatsapp naar 076 888 6445

Facebook

Meer contactgegevens

  • Vragen over je bestelling?

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Op de homepage vind je een overzicht van ons assortiment, maak je keuze en je komt terecht op de productpagina. Hier kun je ervoor kiezen om direct te beginnen met ontwerpen en zelf je ontwerp in de designer te maken. Daarnaast kun je ook gebruik maken van onze ontwerpen, die je naar wens kunt aanpassen en personaliseren. Mocht je een kant & klaar bestand hebben, die volgens de aanleverspecificaties is opgemaakt. Dan kun je deze op de productpagina direct uploaden en kiezen voor bestellen zonder designer. Indien gewenst kunnen we een digitale drukproef per mail toesturen, hierbij controleren we het bestand en ontvang je een drukvoorbeeld per mail. Mocht je er via de website niet uit komen, is het geen probleem je wensen en gegevens per mail te sturen. Wij zullen kosteloos het ontwerp voor je maken en een voorbeeld toesturen.

  • Direct een vrijblijvende prijs ontvangen

    Op de productpagina van het artikel, vindt je een link “Offerte per mail ontvangen?” Hier kan je een vrijblijvende offerteformulier invullen. Wij maken dan vrijblijvend een aantrekkelijke offerte met de beste prijs voor jouw aanvraag die je binnen 1 werkdag ontvangt.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

    Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op de pagina “inloggen”. Vul je emailadres in bij “Wachtwoord vergeten?”en je ontvangt verdere instructies per mail.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wanneer het drukproces nog niet in werking is gesteld, kunnen we de bestelling nog annuleren. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op.

  • Spoedlevering

    Door de productie in eigen huis kunnen wij snel schakelen en snel leveren. Wij streven ernaar om de bestelling binnen max. 5 werkdagen te verwerken en te verzenden. Vaak kunnen wij ook grotere aantallen snel verwerken en verzenden. We houden graag rekening met een eventuele deadline en zijn we flexibel met meedenken en met spoed een bestelling te verzenden.

  • Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

    Dit is afhankelijk of de bestelling al in drukproces is gezet. We raden je aan zo spoedig mogelijk nadat de bestelling geplaatst is contact met ons op te nemen, wanneer je de bestelling wilt aanpassen. Wanneer de bestelling al in drukproces is gezet, kunnen we deze niet meer aanpassen.

  • Vragen over het ontwerpen?

  • Ik heb een kant-en-klaar bestand. Hoe kan ik deze aanleveren?

    Wanneer je een kant-en-klaar bestand hebt, die gemaakt is volgens de aanleverspecificaties kun je deze uploaden via de productpagina. Je ziet dan vooraf een voorbeeld hoe je bestand op het product eruit ziet. Mocht je graag een digitale drukproef ontvangen kun je dit bij de opmerkingen aangeven.

  • Ik kom er niet uit via de online designer. Kunnen jullie mij helpen met het ontwerp?

    Mocht het niet lukken via de online designer, dan kunnen wij je altijd helpen met het ontwerpen. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden en doen wij geheel als extra service. Je kunt je wensen en afbeeldingen per mail toe sturen naar info@tshirtpro.nl Doorgaans zul je dezelfde dag nog een digitale drukproef per mail ontvangen. Zodra we je akkoord op de digitale drukproef en bestelling hebben ontvangen, wordt het drukproces in werking gesteld.

  • Kan ik online mijn eigen ontwerp maken?

    Via onze online designer, kun je gemakkelijk zelf je ontwerp maken. Wanneer je op de productpagina bent kies je voor "Begin met ontwerpen" en wordt je doorgestuurd naar de designer. Je kunt hier via de button "Upload afbeelding", foto's of logo's uploaden in het ontwerp. Je kan hierbij kiezen om vanaf je apparaat, via Facebook of Instagram afbeeldingen te uploaden. Wanneer je de afbeelding geüpload hebt, kun je deze selecteren door erop te klikken. Sleep de afbeelding naar de gewenste plaats op het artikel en bij de afbeelding kan je onder andere roteren en vergroten. Bij foto bewerken kan je een effect aan de afbeelding bewerken. Het is ook mogelijk om meerdere afbeeldingen toe te voegen, klik hiervoor opnieuw op "Upload afbeelding". Naast een afbeelding is het ook mogelijk om tekst toe te voegen. Klik op "Tekst" en vul de gewenste tekst in het gewenste lettertype en stijl. In de designer vindt je meerdere mogelijkheden om verschillende lagen te bewerken. Ben je tevreden met je ontwerp, dan kun je de mokken bestelling door rechts onderin te kiezen voor "Voeg toe aan winkelmandje". Het is ook mogelijk om het ontwerp op te slaan via "Ontwerp opslaan" of het ontwerp te delen.

  • Kan ik vooraf een voorbeeld van mijn ontwerp zien?

    Heb je het ontwerp via de online designer gemaakt of kant en klaar ingeladen? Dan zie je direct het voorbeeld van het artikel in beeld. Mocht je twijfelen of je het goed hebt gedaan, kun je dit bij de opmerkingen aangeven en een digitale drukproef aanvragen. Wij zullen het ontwerp dan voor je controleren en een digitale drukproef toe sturen. Nadat we je akkoord op de drukproef hebben ontvangen, wordt het drukproces in werking gesteld.

  • Wat zijn de aanleverspecificaties?

    Wanneer je via de online designer je ontwerp maakt, wordt de afbeelding gecontroleerd op kwaliteit. Wij raden een afbeelding met een resolutie van minimaal 300 DPI aan. Mocht je twijfels hebben over de kwaliteit van de afbeelding, kun je dit bij de opmerkingen vermelden en zullen wij er extra opletten.

  • Vragen over de betaling?

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    Er zijn verschillende betaalmogelijkheden. Wij maken gebruik van een betalingspartner waardoor je kunt betalen in de vertrouwde iinternet betaalomgeving van je eigen bank. De keuze als betaalmogelijkheid zijn:

    1. – iDeal
    2. – Bankcontact / Mister Cash
    3. – Creditcard: Visa, Mastercard, Maestro of American Express
    4. – Sofort banking
    5. – Giropay
    6. – Achteraf betalen via Billink (meerprijs € 1,49)

    Bij de bovenstaande betaalmogelijkheden wordt je bestelling direct verwerkt. Daarnaast is het ook mogelijk om via vooruitbetaling per bank te betalen. Je kunt de betaling dan zelf overmaken onder vermelding van het ordernummer. Wanneer de betaling is ontvangen wordt het drukproces in werking gesteld. Onze bankgegevens vind je bij de contactpagina. Voor bedrijven, stichtingen en instellingen is het ook mogelijk om op rekening te betalen. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen na ontvangst van de factuur. De factuur wordt digitaal in een PDF-bestand per mail opgestuurd. Bij grote orders kan er gevraagd worden om een vooruitbetaling. Bij twijfel of vragen gelieve vooraf contact op te nemen.

  • Wat zijn jullie bankgegevens?

    Hieronder onze bankgegevens, vermeld als omschrijving altijd je ordernummer.

    T.n.v. V.O.F. Promio
    IBAN Nr.: NL64 RABO 0135 7436 13
    Bank: Rabobank Breda

    Overboekingen vanuit het buitenland:
    SWIFT / BIC code: RABONL2U

  • Kan ik op rekening betalen?

    Voor bedrijven, stichtingen en instellingen is het mogelijk om achteraf te betalen (op rekening). Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen na ontvangst van de factuur . De factuur wordt digitaal in een PDF-bestand per mail opgestuurd. In de mail staat ook een betaallink vermeldt, zodat je de factuur achteraf ook online kunt voldoen. Waneer er extra informatie op de factuur dient vermeldt te worden zoals een kostenplaatsnummer, kun je deze bij de opmerkingen plaatsen. Bij grote orders kan er gevraagd worden om een vooruitbetaling. Voor particulieren is het ook mogelijk om achteraf te betalen via Billink , meerprijs € 1,49 Bij twijfel of vragen gelieve vooraf contact op te nemen.

  • Kan ik ook vanuit het buitenland betalen?

    Het is geen probleem om vanuit het buitenland te betalen. Voor België kan dit onder andere via Bankcontact / Mister Cash en Creditcard: Visa, Mastercard, Maestro of American Express.

    Voor handmatige overboekingen vanuit het buitenland:
    SWIFT / BIC code: RABONL2U
    IBAN Nr.: NL64 RABO 0135 7436 13

  • Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?

    Als de bestelling is afgerond ontvang je automatisch de factuur per mail op het opgegeven mailadres. Deze factuur kun je ook terugvinden in je accoount. Als je voor een bedrijf, stichting of instelling hebt gekozen voor op rekening te betalen , ontvang je de factuur ook per mail nadat de bestelling is verzonden. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen, nadat de factuur is ontvangen. In deze mail vindt je ook een handige betaallink waarmee je de betaling makkelijk online kan voldoen. Op verzoek is het ook mogelijk om de factuur handmatig per post te verzenden.

  • Vragen over de verzending?

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten zijn € 3,95 per adres binnen Nederland als de bestelling door de brievenbus kan. De verzendkosten zijn € 5,95 per adres binnen Nederland als de bestelling niet door de brievenbus kan. De bestellingen hebben altijd een track&trace, zodat je je besteling online kan volgen en het verwachte aflevermoment kan bekijken. Vanaf € 100,- incl. BTW wordt de bestelling gratis geleverd.

  • Kan ik mijn pakket volgen?

    Als de bestelling is verzonden ontvang je op het opgegeven mailadres de track & trace van PostNL. Met deze track & trace kun je het pakket online volgen en het verwachte aflevermoment bekijken. Mocht je vragen hebben over de status van je levering, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met PostNL. Wanneer je gekozen hebt voor ophalen bij Promio, wordt er contact opgenomen zodra de bestelling klaar ligt.

  • Wie bezorgd mijn bestelling?

    De bestelling wordt bezorgd door PostNL.

  • Kan ik een ander verzendadres opgeven?

    Het is mogelijk om een ander verzendadres op te geven bij je bestelling. Het factuuradres wordt dan alleen voor op de factuur gebruikt. Dit factuuradres wordt niet vermeld in of op het pakket. Zo kan je bijvoorbeeld anoniem iemand verrassen met je bestelling.

  • Is een postbus mogelijk als verzendadres?

    Het is geen probleem je bestelling binnen Nederland naar een postadres te verzenden.

  • Is het mogelijk om het pakket naar het buitenland te verzenden?

    Het is ook mogelijk om je bestelling naar een ander land dan Nederland te verzenden. Deze verzendkosten zijn afhankelijk naar welk land de bestelling verzonden moet worden en het gewicht van de bestelling. Je kan het beste contact met ons opnemen, dan berekeken wij de verzendkosten.

  • Vragen over de levertijd?

  • Wat is de levertijd?

    Wij streven ernaar om de bestelling binnen max. 5 werkdagen te verwerken en te verzenden. Vaak kunnen wij ook grotere aantallen snel verwerken en verzenden.

  • Kan ik een afleverdatum opgeven?

    Bij je bestelling kan je de gewenste uiterlijke afleverdatum opgeven. Deze kan je het beste vermelden bij de opmerkingen.

  • Spoed bestelling mogelijk?

    Door de productie in eigen huis kunnen wij snel schakelen en snel leveren. We houden graag rekening met een eventuele deadline en zijn we flexibel met meedenken en met spoed een bestelling te verzenden.

  • Ophalen bij een afhaalpunt

    Bij het plaatsen van de bestelling kan je ervoor kiezen om je bestellingen te laten afleveren bij een gewenst PostNL afhaalpunt. Je ontvangt dan ook een track&trace waarin je kan zien wanneer het pakket klaar ligt om opgehaald te worden.

  • Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past

    Dan wordt de bestelling als een pakket aangeboden door Post NL. Mocht je niet thuis op moment dat het pakket wordt afgeleverd zal de chauffeur van PostNL een kaartje in de brievenbus stoppen met de status van de levering.

  • Vragen over retour & service?

  • Ik ben niet tevreden met mijn ontvangen producten

    Wij van Promio zullen er alles aan doen om je bestelling met de juiste zorg te behandelen. Service staat bij ons hoog in het vaandel en zijn alleen tevreden als jij ook tevreden bent over het product. Mocht je toch niet tevreden zijn met de ontvangen producten, dan graag contact op te nemen met onze klantenservice en dan zal er altijd gekeken worden naar een gepaste oplossing.

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

    Mocht je vragen hebben over de status van je levering, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met PostNL. Als PostNL je ook niet verder kan helpen, dan kan je het beste contact met ons opnemen en zullen wij uitzoeken waar de fout ligt. Er zal altijd gekeken worden naar een gepaste oplossing.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk, omdat het om gepersonaliseerde producten betreft en volgens de specificatie van de klant zijn gemaakt. Hierbij wijzen wij naar de uitzonderingen van de herroepingsrecht.

Close
Zoek
Your cart is empty
Zoek